søndag den 1. juli 2012

ONE WEEK TO GO

Tiden går hurtigt i øjeblikket og der er nu kun præcis en uge til, at jeg vil være på vej til lufthavnen.
Det er hverken gået mere eller mindre op for mig siden sidst jeg skrev, men som sagt ved jeg heller ikke om det nogensinde vil gøre det...
I går var det farvel til både Bille og Katinka, der med store forventninger selvfølgelig skulle med på Roskilde. Håber de kan nyde det, uden at savne mig alt for meget. Haha :-) 
I går var jeg også sammen med Savanski, der tager til frankrig i dag den heldige skid. Og om aftenen var jeg til grill hos Souf, sammen med nogle andre piger fra HIK.
Dagen i dag har jeg primært brugt på at planlægge den kommende uge, som jeg selvfølgelig skal bruge på at pakke mit værelse ned, finde ud af hvad jeg skal have med, få alt til at være i EN kuffert og en hel masse andre praktiske ting...
Jeg har også skrevet med min Japanske ven som jeg skal bo sammen med når jeg kommer. Hun er allerede dernede og er rigtig glad for det, så det er helt vildt fedt! Hun er vidst ikke så god til engelsk endnu, men det skal nok komme :-)

Og nu, selvfølgelig nogle billeder...



 Mine første australske dollars - elsker farven!



 Farvel til min smukke søster... Savner allerede hendes kønne ansigt <3



Malle, Marie, Ditte og Emma på Souf's terrasse :-) Mmmm, lækker mad...  

 Ditte på guitar

SKUMFIDUSER! Med mariekiks og pålægschokolade. Ikke dårligt! 

Skriver snart igen. Farvel så længe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar