lørdag den 7. juli 2012

FARVEL TIL DANMARK

Så er det i morgen det går løs! Det er i morgen jeg skal vinke farvel til Danmark, i morgen flyet letter og i morgen at jeg vil krydse ækvator for første gang i mit liv. Man kan roligt sige at spændingen er ved at nå sit højeste og jeg har op til flere gange følt at mit hoved har været ved at eksploderer af alle de følelser der fylder mig i disse stunder. Jeg glæder mig så forfærdeligt meget, jeg er så utrolig nervøs, jeg er så spændt på hvad jeg vil møde og samtidig bange for at der er noget jeg har glemt - eller noget jeg burde have gjort anderledes. Men når alt kommer til alt er disse spørgsmål jeg først vil få svar på, når jeg tirsdag morgen vil lande i Adelaide.
De sidste par dage har jeg pakket tøj og ting fra mit værelse ned i flyttekasser og udover det proppet så meget som muligt ned i kufferten. Om jeg overholder vægtgrænsen det vil tiden vise...
I dag skal jeg ud i HIK og være Roving umpire til UM. Det bliver meget rart at komme lidt væk fra pakningen og lige se alle tennis menneskerne en sidste gang :-)
I går var jeg på bytur med faffe hvor jeg fik en bog om aboriginals, danske suvenirs til min familie og solcreme og så købte jeg nogle shorts og en neon gul bikini overdel. Så nu kan jeg simpelthen ikke komme i tanke om noget jeg mangler.
Mentalt prøver jeg nu blot at forberede mig på en i alt 34 timer lang flytur med 7,5 times tidsforskel oven i. Jeg bliver bombet når jeg når frem, det kan jeg vidst ikke komme uden om...

Ved ikke om der er mere jeg skal sige...
I hvert fald nogle billeder ;-)



Søen, så smuk


Mine nye sko! Er så glade for dem. (Striberne er pang blå!) ;-)


Min kuffert - ikke engang færdig der... 


Søde Bella mus. Kommer til at savne dig!


Farvel til farfar!


Så siger jeg farvel for denne gang og snart også farvel til Danmark...
Håber i alle sammen vil krydse fingre for min flyvetur i morgen!
LOVE til jer


Ingen kommentarer:

Send en kommentar