onsdag den 25. juli 2012

HVERDAGE

Hej alle sammen!
Beklager der er gået noget tid siden jeg har skrevet, men med skole, tennis, venner og familie kan det være svært at nå det hele...

Mandag var jeg i skole og havde tennis træning dér for første gang, så det var rigtig sjovt. Vi er omkring 18 på tennis programmet, hvilket er flere end jeg havde regnet med og der er både nogen der ikke er super gode og så især nogle drenge der er rigtig gode, så der er masser af muligheder.
Efter skole var jeg inde i byen med Suzie og Inara og Katharina hvilket var rigtig hyggeligt.
Jeg har rigtig mange lektier for og især lidt problemer med at følge med i matematik, så det tager også meget af energien lige i øjeblikket.

Tirsdag: normal skole og så var jeg henne og spille i Trinity Garden bagefter klokken 16, denne gang med en pige der hedder Jannet der var et par år yngre end mig, men var helt vildt god i forhold til hendes alder, så det var sjovt.
I dag har jeg selvfølgelig også været i skole og har haft tennis, engelsk, matematik og PE så det har været end hård dag, men nu er jeg heldigvis bare hjemme og tager det lidt stille og roligt.
Jeg skal både lave psykologi og engelsk og noget matematik jeg ikke rigtig ved hvordan jeg gør, men det skal jeg nok klare. Har snakket med Mrs Goldfain om at jeg kunne flytte mine matematik timer over til en anden klasse der er lidt lettere, så det håber jeg på kan lade sig gøre...
I morgen har jeg fri klokken 1 - helt vildt dejligt - og så har jeg en aftale med Maria om at spille senere på eftermiddagen, så det skal nok blive en god dag :-)

Herhjemme er David lige kommet hjem efter han har været væk på arbejde i en uge, så det er rigtig hyggeligt. Ellers bruger Mel meget tid på at prøve at finde en ny opvaskemaskine da vores anden for nylig er gået i stykker...

Så ja, alt i alt er min rejse ved at forvandle sig til hverdage, hvilket også er helt i orden.

- Hav det godt så længe :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar