tirsdag den 10. juli 2012

FREMME!

Jeg gjorde det. Jeg fucking gjorde det!
Det er så overvældende det hele og jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte...
Flyveturen var lang - meget lang! Det var virkelig mærkeligt ikke at komme uden for et fly eller en lufthavn i 40 timer og ikke kunne komme til at sove eller spise noget af det man plejer.
De første to flyveture var helt fine, men det da kom til tredje og fjerde ville jeg gerne snart være der.
- Det sidste fra Sydney til Adelaide koncentrerede jeg mig bogstavlig talt om at holde al flymaden nede i maven...
Men så kom vi til Adelaide, hvor Mel (min host mom) og Sascha (datteren) og mormoren var i lufthavnen! Det var rigtig godt at se dem. Og så kom farmoren og hentede os og kørte os tilbage til huset. Vi kørte bl.a. forbi min skole der ser helt vildt sej ud! (Ligner præcis billedet)
Og så kom vi hjem. Huset er rigtig fint - der kommer billeder om lidt.
Jeg startede med at få noget mad og bagefter pakkede jeg ud og sov lidt.
Så var det ved at være aftensmadstid og faren var kommet hjem og Ren (japaneren) var også kommet hjem og de var begge rigtig søde.
Til aftensmad fik vi pasta med kødsovs - helt vildt rart at få noget man kendte!
Bagefter gik jeg i bad og efter det så jeg TV med David og Mel og mormoren. De har mange flere programmer end i Danmark, det er ret sjovt :-)
Da jeg gik i seng, havde jeg det stadig som om jeg fløj. Jeg tror jeg havde undervurderet jetlag lidt på forhånd, for hold kæft hvor er det mærkeligt!
Men jeg fik en god nats søvn og har nu fået morgenmad. Jeg synes maden er helt fin ud over at der kun er hvidt brød... Men ja, hvis problemerne ikke bliver større, så tror jeg nok jeg skal overleve. Haha :-)
Nu sidder jeg så her og skriver hjem til jer. Jeg kan se på min computer at den er 4 hos jer, men her er den altså halv 12.
Om lidt skal jeg med hen i parken og gå med Zack. Jeg føler at det er i dag at mit nye liv starter.
Hvad resten af dagen kommer til at byde på, det vil tiden vise. Pigerne har ferie og er også hjemme så det er i hvert fald rart.

Jeg kan umuligt fortælle alt det jeg har oplevet, men det var da lidt af det ;-) 


I lufthavnen


I flyet fra Frankfurt til Anu Dhabi. Man havde sin egen skærm med film! 


Abu Dhabis lufthavn. Helt vildt sej og mærkelig!


Mit værelse! Efter jeg har pakket ud.

Mit værelse fra den anden side :-)

Min opslagstavle. Så fin!

Stuen

Gangen når man kommer ind. Mit værelse er til venstre og stuen for enden... 


Haven bag huset. Rigtig fin!


Også bag huset og garagen.



Det var det for nu!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar