lørdag den 21. juli 2012

FOOTY

Gårsdagens footy-kamp var en kæmpe succes! 
Vores hold (Adelaide Crows) vandt over West-et-eller andet 125-74. Så det var en ret god kamp at se og fedt at være på hjemmebane med 40.000 tilskuere.

Farmor hentede os halv elleve om formiddagen med Adelaide Crows tørklæder til os alle og se kørte vi til Norwood, hvor der gik en bus med en masse andre Crows-fan, der gerne ville afsted tidligt for at få gode pladser. Det var primært gamle mennesker, det var ret sjovt.
Men vi kom derud og fik vores gode pladser og så gik vi over i et center ved siden af, der var proppet med mennesker, for at købe frokost.
Efter det gik vi tilbage og kampen startede kvart i 2 og varede to timer. Det var en god og underholdende kamp, så det var ret heldigt og jeg er nu ikke langt fra at være en vaske ægte australier :D

Her kommer nogle billeder derfra: 


Sascha og Ren! :-) 


Klar til kamp!


Her er kommer det andet hold på banen...


Så er kampen i gang!


The Crows er dem i gult-blåt-rødt :-)


Her, bare lige så i kan se hvor stort det er. 


I dag har jeg så været til tennis i Trinity Gardens hvor jeg slog med en der hedder Maria, der også går på Marryatville bare i year 10, så det var meget sjovt.
Deres træner er ikke tilbage før om to uger, men når han kommer det, har jeg forhåbentlig et hold at spille på så det er dejligt :-)
Indtil videre har jeg en aftale med en anden pige om at spille på tirsdag og så starter træningen i skolen også næste uge, så det er super.

Ellers står det meste af resten af dagen på lektier....

Heeeej :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar