fredag den 27. juli 2012

DARK NAVY


Her bare lige en hurtig opdatering inden weekenden.
Jeg er lige kommet hjem fra skole, som gik helt fint. Jeg aflevede en klade til en opgave i engelsk, så nu krydser jeg bare fingre for at noget af det er rigtigt. Ellers er det primært en psykologi opgave jeg skal til at i gang med nu. Eller ikke nu, for nu er det fredag – yay :-)
I dag skal jeg bare slappe af og være med familien osv og så skal jeg ud og shoppe i morgen med nogle piger fra skolen (de samme som sidst).
Alle er ligesom i små grupper over i skolen, som man sidder sammen med til recess og lunch, og når man har fundet en gruppe er man mest med dem. Det er helt fint for mig lige nu for jeg snakker med nogle rigtig søde piger, men i længden kan jeg godt forestille mig at det måske bliver lidt kedeligt... Men jeg tror det bliver anderledes når det bliver sommer og folk tager på stranden efter skole osv  – iih det glæder jeg mig til!
Men ja, søndag tennis og ellers bliver resten af den dag nok bare lektier... 

Jeg har lige taget nogle billeder af mig med min skoleuniform på. Som selvfølgelig er dark navy – tror mere det er fordi det lyder fint end fordi de godt kan lide farven, haha.
Men jeg er faktisk begyndt at holde af min skoleuniform, for det er virkelig befriende ikke at skulle tænke på hvad man skal tage på hver morgen!
Men her kommer de smukke billeder :D



Sådan ser jeg ud mens det stadig er vinter - med stockings og jumper.


Og sådan her kommer jeg til at se ud når det bliver lidt varmere ...  


Og så lige to billeder mere fra igår, da jeg havde spillet med Maria og måtte gå hjem i regnvejr  :-(
Men det var faktisk ret flot... 







Til sidst må I have en god weekend og nyde solen jeg hører endelig er kommet til danske sommer... 
- Vi ses :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar