torsdag den 28. juni 2012

AFSLUTNINGER

Hej alle!
De sidste par dage har været fyldt med festligheder, men også en hel del afsked...
Jeg er nu officielt færdig med folkeskolen efter dagens afsluttende translokation og sidder netop nu med eksamensbeviset i hånden. Det var virkelig sørgeligt at sige farvel til Ingrid, men samtidig føler man sig også klar til at komme videre ud i den store verden...
Det værste har dog klart været at sige farvel til mange af mine venner, der skal på Roskilde som jeg ikke kommer til at se mere til før jeg rejser på næste søndag :-(
Men nu skal jeg nok lade vær at blive for sentimental. Tirsdag var min første feriedag efter den sidste eksamen om mandagen, og der var jeg så ude at købe et nyt kamera (så nu skal i nok få masser af billeder), senere var jeg til træning og så var jeg på café om aftenen med Vic :-) vi sov sammen og om onsdagen var jeg så ude at spise frokost med Katinka og Savannah for at fejre Savannahs fødselsdag. Derefter var jeg til klasseafslutning som startede med middag på Bopa, med mad, gaver, taler, blå bog og hvad der ellers høre til. Og så bagefter tog vi hjem til Oskar og festede videre...
Og så er vi så nået frem til i dag ... Efter translokationen var jeg på café med familien og så har jeg været til træning. Der er sket så meget så jeg ikke kan finde ud af om jeg er glad eller trist - men det må jeg jo finde ud af når jeg for tid til det.
Men aftenen er ikke slut endnu, jeg skal være sammen med Aino som lige er kommet hjem fra sit udvekslingsår i Spanien og måske også Mette der skal til England næste år. Så der skal bare hygges og snakkes udveksling! :D

Men her nogle billeder fra de sidste par dage...

PS. har også skrevet mere med host-mom og hun virker så sød!
Den franske med Vic

Mmmm... CHAI! 

Brunch med Savannah




Las, Vic og mig - kommer til at savne jer så meget tøser!

Mig og dingus til translokationen :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar