torsdag den 24. januar 2013

WILLUNGA

Hej alle sammen.
Så er jeg lige kommet hjem fra en anden lille ferie, som var i Port Willunga med familien.
Vi tog afsted mandag formiddag, eller jeg havde en turnering der så jeg tog selv derhen efter, men det var der omkring.
Det var en rigtig pige tur da David er på arbejde, men det var også hyggeligt. Og Ren kom hjem med flyet fra Japan lige inden vi tog afsted, så det var heldigt.

Vi boede i en "cabin" på en på en camping plads, som var rigtig hyggelig. Den var ikke særlig stor, så det var lidt klemt, men det gik. Mandag aften gik vi en tur til stranden og de næste to dage brugte vi primært på Aldinga Beach, hvor vi kørte hen i bilen.
Vi havde tre overnatninger og kom hjem her i dag, torsdag.

Her kommer billeder :-)






Vores cabin





Camping vogne





Legeplads
Og pool bagved :-)





På vej til stranden





Og her har vi den så :-)





Og Aldinga Beach dagen efter
Men kunne køre bilen ned på stranden, så det var der mange der gjorde...





Sascha i vandet





Og mig





På vej ud og spise :-)





Og solnedgang i går aftes





Beauty






:D









Nu er der desværre ikke meget ferie tilbage da vi starter igen den 29.! Men når jeg tænker tilbage har ferien godt nok også været lang, så det skal nok blive godt med lidt skole igen.

Og på lørdag er det Australia day, som er festdag for alle australiere. Ved ikke hvad jeg skal endnu, men der skal nok ske noget :-)


Det var det for nu - håber ikke januar er alt for kedelig hjemme i Danmark!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar