lørdag den 2. februar 2013

TILBAGE I SKOLE

Hej alle sammen.
Det føles som om det er 100 år siden jeg har skrevet sidst, men det er det jo slet ikke - der er bare sket så meget...
Første uge tilbage i skole er nu gået og jeg synes faktisk slet ikke det er så dårligt at være tilbage. Det var godt at se alle igen og jeg kan godt lide at der sker noget hele tiden, nu da normal træning også er startet igen. Og derudover er year 12 meget federe end year 11. Man er på en anden del af skolen, man har lidt mindre stramme regler og så har man mindre timer, hvilket selvfølgelig er dejligt. Jeg har Legal Studies, English Communications, Math Applications og tennis dette term.
Tirsdag og onsdag var introduktions dage hvor vi bare havde homegroup og et intro timer. Torsdag var vi på tur til Uni SA og fredag var så første normale skoledag.
Der kommer rigtig mange lektier snart, men heldigvis er jeg her ikke i slutningen af året hvor det skulle blive værst...

Og så til en dårlig nyhed, nemlig at mit kamera er gået i stykker. Det skete sidst jeg var på stranden, da der kom sand ind som ødelagde noget. Men har heldigvis fået bestilt et nyt, da jeg ikke synes jeg kan undvære det, så det skulle i løbet af næste uge.

Så ikke så mange billeder for denne gang, men i kan da få et par stykker fra facebook :-)







Det her var Australia Day nogle dage inden skolen startede,
hvor der var BBQ hos Inara :-)





Victoria, mig, Katharina og Inara





Og Sean og Inara og Ben
Synes bare det var sjovt fordi hun er så lille i forhold til dem, haha :-)






Og noget lidt andet - bare et billede fra træning den anden dag





Og mig der spiller double med Takeshi





Lover jer at i nok skal få flere billeder når jeg får kamera igen!

I går spillede jeg forresten i Flagstaff Hill for et andet hold som manglede en spiller. Og det var State League som er den bedste division, så det var sjovt at prøve. Spillede hele dagen så i dag har jeg bare været træt og slappet af og lavet lektier inden en ny skoleuge starter i morgen.



Vi ses snart !!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar