onsdag den 2. januar 2013

GRANGE BEACH


Hej igen, haha.
Var bare lige lidt bagud med skrivningen så her kommer et indlæg mere.
Den 30. som jeg ikke kan huske hvad dag var, var jeg på stranden - Grange beach - med Mel og Sascha som var rigtig hyggeligt. Vi tog derhen om eftermiddagen og var bare lidt på stranden og tog billeder osv, og så spiste vi fish and chips til aftensmad. Og bagefter kørte vi til Henley, som er lige ved siden af, hvor vi fik is fra Copenhagen som er den bedste isbutik! :D

Men det var en rigtig god dag og jeg har en masse dejlige billeder...




Australien når det er smukkest...




Med solen i rykken




Vind, wuhuu




Vind surfere




Enden af badebroen




Blåt med blåt på




Ikke et grimt sted




Badebroen igen




Vand på fødderne




Og sand, aaah!




Sascha og mig




Og vi skrev AUSTRALIA med kæmpe bogstaver - man kan næsten se det...




:-)




:D




Bare så i kan se hvor stor badebroen eller jetty'en er




Fish and chips!
Helt vildt ulækkert, men det smager altså godt, især på stranden...




Og så var det ellers nytår næste dag...

Har ikke fortalt hvad jeg lavede mellem jul og nytår endnu, men der spillede jeg en AMT turnering i Tea Tree Gully. Jeg vandt min kamp i kvalifikationen og første kamp i hovedrunden (woop woop) men så tabte jeg den anden til seedet 5, men det var okay. Og så spillede jeg B runde hvor jeg vandt den første kamp men så tabte jeg til Maria som jeg spiller double med, så det var lidt ærgerligt at vi mødte hinanden. Men i double vandt vi første runde og så tabte vi anden 6-1, 6-4 til seedet 1, så det var et meget godt resultat.
Det var nogle varme dage og havde 3 kampe både den 28. og 29. så nu er det meget rart at have lidt pause.
Men varmen er der ikke pause fra. Det bliver 39 i morgen og 41 i overmorgen og vi får vidst også et par andre dage over 40 den kommende uge...
Har min næste turnering der starter på lørdag, men hvis det bliver over 38 bliver der vidst ikke noget spil, så vi får se...

Er helt holdt op med at huske hvilken ugedag det er her i ferien, men det kan jo også være lige meget.
I dag var jeg bare inde i byen og købe nogle ting jeg manglede og så var jeg i fitness og ellers herhjemme. I morgen skal jeg måske på stranden med Inara og Tiffany, så det håber jeg på.


Nu vil jeg ellers smutte igen, heeej :-) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar