fredag den 11. januar 2013

INDEN JEG TAGER AFSTED

Hej alle sammen.
Så er der ikke længe til turen går mod Melbourne, da vi tager afsted i morgen tidlig kl. 6.
Jeg er så småt ved at være i gang med pakningen og prøver ellers bare at få slappet lidt af, da der selvfølgelig er en hel del der skal opleves den kommende uge.
Vi bruger bare i morgen på at køre derhen da det tager 8 timer, så mandag har vi groundpass til alle banerne ude omkring, tirsdag har vi billetter til Rod Laver Arena (wuhuuu) og onsdag til Hisense Arena, så det bliver helt vildt fedt. Og efter det overnatter vi en nat i en by der hedder Colac og så tager vi ellers hjem igen den 18. :-)

De sidste par dage har jeg været på stranden, både i går og i forgårs, og så har jeg været henne og se The World Tennis Challenge i Memorial Drive hvor jeg bl.a. så Martina Hingis og Martina Navratilova. Det var mest ældre spillere der spillede for sjov, men det var stadig sejt og i hvert fald underholdende.
Man må da sige jeg får oplevet noget fortiden...



Her kommer et par billeder







Glenelg for første gang - det var flot.





Og selvfølgelig en badebro som på alle de andre strande
 




:))





Olivia og Maki





Det var Makis fødselsdag (hun er fra Japan) så hun havde inviteret mig og Olivia på stranden :-)





Og Copenhagen is - verdens bedste!







The World Tennis Challenge





På fjernsyn og det hele





Fruitchoc haha :D





Troicki





Actionbilleder wuhu! Og se himlen, det ser helt syret ud.






Det var det for nu.
Næste gang i høre fra mig vil enten være i Melbourne eller også bliver det når jeg kommer hjem igen. Jeg lover i hvert fald at tage masser af billeder!
Kan slet ikke fatte at jeg rent faktisk skal afsted. Men det skal jeg!


Vi seees :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar