onsdag den 2. januar 2013

NYTÅR

2013. Hvor er det overdrevet!
Jeg håber i alle sammen har haft et fantastisk nytår og hoppede ind i det nye år med godt humør.
Mit nytår var både meget mærkeligt og anderledes men jeg havde alt i alt en god dag og aften.
Det startede med at jeg blev hentet af Inara og hendes mor og hendes veninde Tiffany fra morgenstunden og så kørte vi til Goolwa hvor Jo har et sommerhus hvor hende og Victoria og Lucy allerede var.
Så gik vi hen til stranden og spiste frokost, hvor der også kom en masse af drengene - Sanchez, Cody, Ryan, Ben, Aiden og John, så vidt jeg husker..
Senere på eftermiddagen begyndte vi bare at gøre os klar som selvfølgelig tog en del tid med 5 piger der skulle vælge tøj på samme tid. Men vi spiste også lidt mad og hang ud med drengene og så blev kl. 9 før vi fik fat i nogle taxaer så vi kunne komme til Victor Harbor. Eller vi tog faktisk ikke til Victor men et sted tæt på der hedder dump beach. Og der var så en masse mennesker og det var også ved at blive mørkt så man blev ret hurtigt væk fra hinanden, men udover det var det meget sjovt. Jeg snakkede med en masse nye mennesker og jeg fik forklaret cirka tusind gange at jeg kom fra Danmark som var et land i Europa, haha...
Senere fik jeg fat i Otto da jeg skulle køre med ham hjem og lidt inden nytår begyndte vi så at gå hen mod Victor da hans forældre ville komme der.
Kl. 12 kom der fyrværkeri, men det var godt nok lidt fesent i forhold til i Danmark... Og så ringede min morfar til mig, det var helt vildt sjovt og mærkeligt at snakke med ham midt i det hele!
Kl. 12.30 kom Ottos forældre, hvilket var meget rart for jeg var virkelig træt allerede. Så vi kørte tilbage til Hahndorf hvilket var ca 40 minutter og så overnattede jeg der.
Vågnede tidligt den næste dag så var virkelig træt, men sådan tror jeg de fleste har det den første januar...

Fik desværre ikke taget så mange billeder med mit kamera da alle bare rendte rundt med deres iphones, men har et par stykker :-)






Nytårs klar, haha :-)




Ryan, Lucy og Inara!




Mig og Tiffany




Ben og Victoria




Sanchez og Lucy




Fyrværkeri!




Og til sidst bare træt...






Kan ikke lade vær med at tænke på hvor hurtigt tiden er gået nu når det er nytår.
Har næsten været her 6 måneder, det er SÅ mærkeligt! Og det er endnu mere mærkeligt at jeg kun har 3,5 tilbage....

Men heldigvis er der stadig knap en måned tilbage af ferien, så det skal bare nydes.


Vi sees :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar