onsdag den 26. december 2012

JUL

Så er det blevet den 26. - boxing day - og juledag er forbi.
Jeg havde en fantastisk dag, men den var også meget anderledes og mærkelig i forhold til hvad jeg plejer. Vi startede med at åbne gaver om morgenen, som var rigtig hyggeligt og derefter gjorde man sig pæn til grandma og grandpa kom kl. 11.30. Og så var de voksne ellers i køkkenet og gøre mad klar mens mig og Sascha bare slappede lidt af og spiste ost som blev serveret inden... Og så kl. 2 startede vi det store måltid. Vi fik hummer og rejer, skinke, pastasalat, 2 andre salater og brød, så det var i hvert fald noget andet men det smagte dejligt. Og bagefter var der kager som mig og Sascha havde lavet igår. Om eftermiddagen skete der ikke så meget, udover at kigge på sine gaver og se noget julehalløj på fjernsynet. Men så ved 5 tiden kom Richard og Harry og Jasmine (davids bror mm) og så sad vi bare udenfor igen med dem som var rigtig hyggeligt. Og så gik mig og Sascha over i parken med Jasmine og legede, helt vildt sødt.

Og så var folk ellers godt trætte og dagen sluttede stille og roligt...

Men selvfølgelig tog jeg masser af billeder og de kommer her!





Gaver da jeg vågnede den 25.! 





Sascha med te





Sascha der får ny kjole




Og ny telefon - hendes lille baby, som hun kalder den.




Og mine gaver. Tøj fra derhjemme, film, make-up og en ugle fra sascha. 




Juleklar!




Det flotte bord




Udenfor i solen, yaaa :-)




Og ost! Hmmmm




Sascha med vores kager




Mad!




Og hummer, inden de blev skåret ud. Ikke lige min yndlings og de ser ret uhyggelige ud...




Hele buffet'en :-)




Grandma, Grandpa og Mel




Og der bliver taget billeder




Mig og Sascha! Med vores flotte hatte, haha :D 




Og igen - uden hatte...




Nu er boxing day også ved at være ovre, hvor jeg har brugt det meste af dagen med sascha og mel inde i byen da det er tradition man shopper. Men der var resten af south australia også, så det var en lidt hektisk tur, men også meget hyggeligt.
Og så da vi skulle hjem ventede vi over en time på parkeringspladsen fordi der var så vanvittigt mange mennesker der ville ud på samme tid. Men vi kom hjem bare først kl. 6, og jeg havde aftalt at spille med maria kl. 5, men det blev så altså lidt senere. Men vi fik spillet og vi spillede double mod hendes træner og far så det var meget sjovt. Og så har jeg ellers turnering i morgen, så det er spændende.

Men jeg må smutte, da min søde søster venter på skype!

Hej igen




Ingen kommentarer:

Send en kommentar