mandag den 10. december 2012

SOMMERDAGE

Hallo igen.
Ville bare lige dele et par billeder med jer her fra igår og forgårs hvor der er sket en del.
Lørdag spillede jeg i next gen hvor vi desværre tabte ret stort, men sådan var det. Og så søndag var jeg først i fitness og så tog jeg indtil byen med Inara og Jo hvor vi shoppede osv. Jeg købte nogle helt vildt flotte sommersko som i kan se om lidt.
Efter det mødtes vi med nogle andre og så tog vi til sådan en hip hop festival som var inde i byen. Det var helt vildt sjovt, men vi var der ikke så længe for så gik vi hen og spiste pizza og lidt andet forskelligt. Og så endte det desværre med at Lucy tabte sin iphone ned i en å, så det var virkelig uheldigt, men ellers var det en hyggelig aften. Og jeg sov hjemme hos Inara som også var rigtig hyggeligt.

Men her kommer billeder hvor i kan se hvem de forskellige er. 




Her har vi (hvis jeg tager drengene først) fra venstre Ben, Ryan, Cody, Sanchez (hvis ben man kun kan se)
og Aiden i baggrunden. Og så Lucy, Inara, mig og Victoria :-)
Drengene står alle sammen på skateboard og som i kan se går alle sammen med cap, så det er lidt som i Danmark...



Og det her tog jeg :D der kan i se dem lidt bedre. 



Og så mine nye sko - elsker dem!



Har desværre fået lidt vabler, men håber bare det skal gås væk...



Og så har jeg fået juleklip fra min søde mor!



Så det sad jeg og lavede igår aftes efter jeg kom hjem fra træning.



Og dansk slik fik jeg også! Så skønt og er helt klart det bedste i verden ;-)



Og så bare lige en mærkelig fugl som jeg så den anden dag... 



Og til sidst MINTS. Det er hvad alle her spiser istedet for tyggegummi, haha :-)



Men i dag skal jeg bare i fitness og så vil jeg ellers tage i poolen og blive lidt brunere, da det er 34 grader i dag!


Vi seees, hej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar