søndag den 16. december 2012

STRAND OG EN LANG KJOLE

Hej alle sammen.
Så er det blevet søndag igen, og anden uge af min ferie er gået.
Siden sidst har jeg været på stranden i Henley som var helt vildt fedt, jeg har været til træning, spillet nogle kampe her igår, set film med sascha og været ude og jule-shoppe i dag.
Når ja, og så var jeg henne og hente min report i fredags på skolen hvor jeg har fået 4 A'er og 1 B denne gang, så det er jeg rigtig glad for.

Men her kommer først og fremmest et par billeder fra Henley Beach:




Den store badebro, hvor vi man kunne svømme ud og kravle op og så springe ud deroppefra :-)



Katharina, Sanchez, Aiden og Ben



Og mig og Inara og Katharina




Og så lidt billeder fra i dag...



Mine negle da jeg kom ud fra Sportsgirl - svært at vælge farve...



Frugtsalat på en bænk - ikke dårligt.



Nye solbriller! :D



Og så til kjolen. En af de studerende der boede her for et år siden havde afsluttet year 12 og købt en hel vild dyr graduation kjole og så du hun skulle hjemme ville hun ikke have den mere. Men Mel havde gemt den og da Sascha ikke kan passe den, har jeg nu fået den!




Forfra!
Ved godt nok aldrig hvornår jeg skal få brugt den, men det er stadig sjovt at have. 



Og bagfra.
Mel var så sød da hun så mig med den, hun blev helt rørt...



Og lidt tættere på.



Og her min julegave til Mel - et meget fint duftelys.



Og til Sascha og Ren body butter og neglelak.
Nu mangler jeg bare David, han er den sværeste...




Men nu må jeg også til at smutte i seng, da jeg skal holiday-camp-træningen starter kl 10 i morgen!

Vi ses :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar