lørdag den 1. december 2012

DECEMBER

Hej alle sammen.
Så er december måned ellers i gang og alt jule-halløjet startet.
Lige nu har jeg lige åbnet min første advents gave der var en skrabekalender og har ellers skruet op for julemusikken - elsker det! :D

I fredags var jeg til træning og så var der ellers ATL finale bagefter som var rigtig fedt at se og der var gratis mad, helt vildt lækkert!

Lørdag spillede jeg i Henley ude ved vandet for next gen som sædvanlig og jeg vandt min single og vores hold vandt 4-2 i alt så det var godt.
Bagefter tog jeg direkte til biografen for at nå en film der startede 6.30 med David, Mel, Sascha, hendes veninde og Davids mor og far. Vi så Skyfall og den var så god! Og en rigtig hyggelig aften...

Og da vi kom hjem igen var der ellers blevet pyntet godt op. Vi har fået hvidt juletræ og lidt andet julepynt rundt omkring. Det ser bare så underligt ud når solen skinner samtidig, men det er nu meget dejligt at have sommer og jul på samme tid...

Her kommer lidt billeder :-) 




ATL finalen er i gang



- På Adelaides centrecourts



Og så går solen ned



Og på vej hjem med lidt sommerregn og julelys i træerne




Og i går da jeg ellers kom hjem til et meget flot pyntet hus...


Vores juletræ! :D



Santa!



Og rensdyr med sløjfer på



Og spisebordet - nydeligt er det...



Og over døren



Og Santa i vinduet der lyser når det bliver mørkt :-)




Og så tog jeg mit kamera med i køkkenet, haha. Her kommer nogle ting der altid er i huset...



Friskt brød, mmhh



Honning! Vi er en honning elskende familie og med 1,5 kg kan det ikke gå helt galt, haha :-)



Og selvfølgelig VEGEMITE.
Det smager lidt salt og meget kraftigt, ikke lige mit yndlings, men Mel spiser det tit om morgenen...



Og Australiens egen Milo - familiens yndlings cereal!



Og ikke smør, men noget der minder om det bare med mindre fedt.
Lidt underligt, men man vender sig til det...



Og masser af frugt - så er der intet der kan gå galt.



Og til sidst, et dejligt fuldt køleskab :D





Det var det for nu.
Håber i får en god første advent og hører noget dejlig julemusik!

Heeej


Ingen kommentarer:

Send en kommentar