fredag den 7. december 2012

FERIE

Hej!
Så er ferien ellers igang og selvom jeg ikke føler jeg har lavet så meget endnu, er der alligevel sket lidt.
Ud over bare at slappe af og nyde det gode vejr har jeg fået sendt nogle julekort, været i biografen, været ude og spise, fået trænet, og set nogle forskellige osv.
Søndag var vi ude og spise vores familie og Davids bror Richard og hans kone og datter Jasmine. Og så gik mig og Ren hen i parken da vi kom hjem og så det årlige julekor - det var hyggeligt.
Onsdag så jeg Inara og Lucy og Victoria inde i byen før træning og så tog jeg også hjem til Inara efter træning og bare så en film :-)
Og så skulle jeg tidligt op torsdag og til assembly på skolen da vores Albury hold skulle præsenteres foran hele skolen og klappes af - lidt pinligt men også meget sjovt.
Og i dag har jeg set Mille som var rigtig hyggeligt. Det var helt vildt længe siden jeg havde set hende så det var sjovt og som altid dejligt at snakke dansk igen! Selvom vi begge nogen gange kom til at slå over til engelsk igen haha. Det er utroligt hvor hurtigt man vender sig til at tale et andet sprog...

I morgen skal jeg spille i next gen og så ellers noget shopping på søndag, så det er ikke dårligt.

Men her kommer et par billeder :-)




Det årlige julekor i hazelwood park



Og igen - med lidt større kor :-)



The mall balls!



Og kæmpe santa inde i byen



Julepynt og seasons greetings 



Og her et lidt bedre overblik (se guldrensdyrene) 



Dagens køb! Toppen kostede 5 dollars og neglelakken det samme, så det var ikke dårligt ;-)



Og mig med min nye trøje! Stadig lidt shiny da jeg lige var kommet ind fra det varme vejr med over 30 !! 



Resten af aftenen skal jeg bare slappe af da jeg er så træt, og så ellers tennis i morgen.

Håber ikke Danmark er alt for kold ved jer!

Hej så længe xx


Ingen kommentarer:

Send en kommentar