torsdag den 29. november 2012

BILLEDER MM

Hej alle sammen. 

Efter en del problemer tror jeg, jeg har fået gjort det muligt at oploade billeder igen. 
Så her kommer forhåbentlig nogle stykker. 




Lilla træer der er sprunget ud over det hele


Min nye yndlings beskæftigelse - at tage grimme billeder af mig selv mens jeg går, haha :-) 



Endnu et flot træ - så eksotisk!



Min adventskalender!



Og med fine engler på - dem elsker jeg :-)



På vej til skole



Og palmer på lige række - så bliver det ikke meget bedre :-)



Ren i biografren sidste fredag hvor vi så breaking dawn



Australiens yndlings :-)



På vej hjem fra next gen i dag, hvor det var 38 grader og regnede samtidig! Slet ikke fugtigt....



Og en uge over 30! Det har virkelig været varmt. Heldigvis får vi lidt køligere vejr næste uge... 


Der er sket så meget her på det sidste men jeg kan starte med at sige at jeg havde min sidste eksamen i dag som var PE som var den sværeste synes jeg, men tror jeg klarede det okay. Og så er jeg færdig! Kan stadig ikke helt fatte det, men det er helt vildt dejligt. I dag var det som sagt 38 grader så jeg var bare i fitness og så i poolen så det var skønt.
Og lige nu sidder jeg bare på sascha's værelse og hører musik osv, og behøver ikke tænke på at skulle i skole i morgen :-)

Men skal også fortælle om min turnering. Jeg vandt min kamp i kvalifikationen hvilket gjorde at jeg kom i hovedrunden, så det var jeg rigtig glad for.  
Og så mandag havde jeg matematik eksamen og så direkte til turneringen bagefter hvor jeg spillede en kamp på to timer i bagende sol og 32 grader. Så det var ret hårdt, og tabte desværre 7-5, 6-3, men det var en god og meget lige kamp, så jeg er meget tilfreds.

Og i morgen skal jeg bare til træning og så er der sådan event bagefter fordi der er ATL final som er den bedste konkurrence i landet så der kommer helt vildt mange gode spillere og spiller, så det skal jeg se.

Men nu vil jeg smutte igen.

Vi seees :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar