onsdag den 29. august 2012

ONSDAG UPDATE

Heej!
Ville bare lige hurtigt fortælle hvad der er sket siden sidst jeg skrev :-)
Efter jeg lavede det sidste indlæg i lørdags tog jeg hjem til Suzie om aftenen og så var vi til fest hos en der hedder Dylan fra year 12. Det var en lidt mærkelig fest for da vi først kom var han der ikke men bare nogle forskellige andre mennesker. Men han boede helt vildt fint og vi spillede pool og sådan noget så det var sjovt.
Om natten sov jeg hos Suzie sammen med Jo, Inara og Lucy, så det var hyggeligt - ud over at vi stort set ikke fik sovet noget fordi Lucy skulle op klokken 7 og på arbejde den næste dag...
Så om søndagen var jeg meget træt men jeg tog til Next Generation og fik en hel vildt stor pokal for turneringen i sidste weekend, hvilket var lidt morsomt da det var nogle meget lette kampe, men stadig dejligt. Jeg har ikke fået den med hjem endnu da de skulle have mit navn indgraveret men når jeg får den skal jeg nok tage et billede af den så i kan se den :-)
Om aftenen skypede jeg med Katinka - dejligt at høre hvordan det går derhjemme med gym og alt det, men savner også alle mere når jeg høre om det...
Mandag var jeg i skole hvor vi i psykologi laver et koffein eksperiment hvor vi alle sammen skulle drikke Cola uden at vide hvad om det var med eller uden koffein og så skulle vi svare på alle mulige spørgsmål bagefter. Ulækkert at drikke Cola om morgenen, men ellers var det meget sjovt.
Efter skole tog jeg til Next Generation hvor jeg fulgtes med Olivia i bussen. Og så trænede jeg hvilket gik fint og så tog jeg bussen hjem igen bagefter. Så var jeg hjemme klokken otte og spiste aftensmad og så lavede jeg hurtigt nogle lektier og så var det ellers i seng.
Tirsdag var jeg normalt i skole - møder 10 så det var rart. Og efter skole slog jeg med Maria på skolen, så det var godt og nemt bare at blive efter og spille. Og så tog jeg ellers bare hjem og lavede lektier osv.
I dag var jeg i skole og havde tennis, hvor vi skulle lave sådan en test med at serve bestemte steder i sådan nogle firkanter, og så tælle hvor mange man fik ud af 10. Ved ikke hvad de skal bruge det til men det finder jeg nok ud af...
I PE har vi afsluttet volleyball og begyndte på bordtennis i dag og det er helt vildt sjovt! Man har selvfølgelig fordel når man spiller tennis, men det er virkelig nice at have som sport i idræt synes jeg...
Nu er jeg bare hjemme og har lige været i bad og ellers er i dag min stille og rolige dag, hvor jeg bare ville skrive til jer og ellers lave lidt lektier og slappe af.
I morgen er det CASUAL DAY i skolen, det vil sige at alle må have det på de har lyst til - hvilket alle på skolen synes er helt vildt fedt og går meget op i. Nogle køber nyt tøj bare til at have på på casual day, så det er lidt langt ude. Men det bliver da meget rart bare at have normalt tøj på, så længe man ikke gør det mere besværligt...
I morgen har vi også et oplæg efter skole (så vi har ikke tidligt fri) om road rage. Alle begynder nemlig at tage kørekort når de er 16 her, men for mig der ikke kommer til at køre inden for de næste to år, er det lidt urelevant, men jeg overlever nok. Efter det tager jeg til træning i Next Generation...
Vejret har forresten også været meget bedre denne her uge. Vi havde 19 grader og sol mandag og tirsdag og 17 grader i dag, så det har været dejligt. I morgen bliver det så godt nok 14 igen, men sådan er det...

Håber i alle har det godt!

Ps. der var nogle der snakkede om Kim Possible i dag i psykologi bare for sjov og sang sangen og det synes jeg bare var helt vildt sjovt fordi jeg aldrig havde tænkt over at den i virkeligheden var på engelsk og jeg kan stadig huske den danske tekst og jeg synes bare den var helt forkert på engelsk! hahah
Nå, det kan i tænke lidt over så længe - om Kim Possible sangen lyder bedst på dansk eller engelsk ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar