fredag den 10. august 2012

WEEK 4

Så er endnu en uge næsten gået og det der i skolen bliver kaldt week 4 (fjerde uge af det her term).
Et helt term er 8 uger, så jeg er allerede halvvejs gennem første - det er helt mærkeligt.

I mandags var jeg i skole og havde tennis i de sidste to timer, hvor vi kun var to på mit hold fordi de fleste var på tur, så det var meget dejligt. Efter skole tog jeg hjem og så printede jeg et kort ud fra google om hvordan jeg kom til War Memorial Drive inde i byen hvor Tennis SA reception ligger, og så tog jeg min cykel og kørte derhen. Jeg kørte lidt en forkert vej derind så det tog mig 45 min, men jeg kom da frem til det. Der er stort set ingen cykelstier inde i byen og alle glor på mig som om jeg er sindsyg når jeg cykler, men det må de altså selvom. Det jeg skulle var, at få nogen til at hjælpe mig med at få min account til turneringer til at virke og det fik jeg så - endelig. Så det var dejligt.
Og så kørte jeg hjem igen og var hjemme lige til aftensmad :-)

Tirsdag sov jeg længe og så da jeg skulle signe in i skolen da jeg kom, blev jeg bedt om at fjerne min neglelak. Og det er første gang jeg har haft det på og stort set alle andre piger har det på hele tiden. Men jeg skulle sidde inde i Student Serivces og tage det af før jeg kunne gå til time - det var ret morsomt.
Alle har også fået en seddel hvor der står hvilke dage de er kommet forsent eller har været fraværende som de skal tage med hjem til deres forældre og få skrevet under. Og med mig var der en tirsdag hvor jeg havde signet in 10:01, og man skal åbenbart signe in før 10:00 (selvom timen først starter ti over) så jeg skal have skrevet under at Mel godt ved jeg kom 1 minut forsent, haha.
Tirsdag efter skole skulle jeg have spillet med Maria, men var så træt at jeg aflyste det og bare tog hjem.
Om aftenen skypede jeg med Katinka, iih :-)

Onsdag skole, og så skyndte jeg mig bare hjem efter fordi det regnede helt vildt meget. Og så lavede jeg bare lektier.

I går, torsdag, var jeg i skole og havde fri klokken 1. Og så tog jeg hjem og slappede lidt af og så skulle jeg så hen til en klub der hedder Next Generation, som ligger inde i byen også på War Memorial Drive. Så jeg cyklede derhen den samme vej som i mandags (og kørte den helt rigtige vej!) og det er en helt vildt overdrevet klub. De har 16 baner - 8 hardcourt, 4 synthetic gras og 4 grusbaner, og udover det er "Next Generation" nærmest et hotel. Det er helt vildt fint med svømmehal og pool udenfor og fitness og så videre så. Men ja, der var 3 trænere og vi var ret mange spillere, så som blev delt op i grupper og roterede rundt mellem trænerne. Og så senere spillede vi også doubler. Træningen gik fra 4.30-7 og det blev mørkt ved 6-tiden så den sidste tid spillede vi med lys på banerne, det var helt vildt mærkeligt.
De fleste af spillerne var asiatiske - ved ikke hvorfor, om australierne ikke kan spille tennis eller hvad, og der var også langt flere drenge end piger, men sådan var det.
Efter træningen var jeg helt vildt sulten, men jeg havde heldigvis en sandwich og en af Mels lækre banan muffins med haha og så cyklede jeg hjem igen.
Det er en rigtig god klub, så der skal jeg helt klart spille noget mere.

I dag, fredag har jeg... været i skole! Wow.
Ej. Efter skole tog jeg i the Marryatville shops og købte credit til min telefon til den næste måned og så købte jeg også shampoo og balsam. Og nu er jeg så hjemme, aah.
I aften skal jeg hen på skolen og se year 12's teater stykke, som er noget alle year 12 laver. Inara laver et eller andet underholdning udenfor, så det er også bare for at se hende.
Og i morgen skal jeg så med Inara ud og se Seb spille footy (som er Inaras kæreste) fordi hun altid keder sig når hun er med ham alene haha... Og så ved jeg ikke hvad jeg skal om aftenen.
Søndag skal jeg måske mødes med Mille, som er den danske pige jeg fløj herhen sammen med. Hun har vidst skiftet værtsfamilie og lidt forskelligt, så det vil jeg gerne høre om.

Det var en lang en, men der er jo også gået en hel uge...

Håber i har det godt og snart også skal tilbage til hverdagen hjemme i Danmark.
Hej så længe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar