onsdag den 15. august 2012

MIDT UGE UPDATE

Her kommer bare lige en hurtig update midt i ugen. 
Mandag var jeg i skole hvor jeg havde både PE og tennis og efter det tog jeg bussen til War Memorial Drive. Jeg mødte en pige fra tennis programmet på skolen som skulle samme vej så det var dejligt. Vi var der omkring klokken 4, så vi klædte om og så sad vi bare i sådan et rum der er i midten af klubben hvor der er ild i midten - det lyder helt vild mærkeligt men det er virkelig sejt. 
Jeg trænede så fra 4.30-7, hvilket gik rigtig godt. Det er kun "store" folk der er der mandag, onsdag, fredag så der får man mest ud af det. 
Jeg bliver virkelig træt til sidst, så den sidste tid er det bare med at holde hovedet oppe, men så bagefter var det rart bare at skulle tage bussen tilbage og ikke behøve at cykle, så det var meget godt. 
Man kan godt kalde det en 8 til 8 dage, fra jeg tog afsted til skole om morgenen til jeg kom hjem med bussen om aftenen. 
Tirsdag havde jeg så fri pga course counselling dag, så det var virkelig dejligt. Jeg sov bare længe og så lavede jeg lidt lektier og så spillede jeg med Maria om eftermiddagen. Da jeg kom hjem var jeg så i bad og så aftensmad og så var den dag stort set gået. 
I dag, onsdag, var jeg så i skole igen fra 8.30-3.15 (så underligt med klokken at man aldrig bruger 14, 15, 16 osv) og så bagefter var jeg inde i byen med Inara og Jess og Taylor, fordi de skulle købe gave til en der hedder Lidia, så det var hyggeligt. Der var helt vildt meget tilbud i en butik så jeg købte også en t-shirt og en trøje. Købte forresten også en pung for 10 dollars i søndags, fordi alle grinede af mit mavebælte, haha - ikke så moderne her.... 
Men har lige taget billeder af mit nye tøj så det kan i se. 
I morgen har jeg så skole igen og torsdag plejer ellers at være min tidligt fri dag men i morgen skal alle blive til 3.15 pga af et eller andet jeg ikke kan huske :-( og så må jeg så tage direkte til Next Generation bagefter hvor jeg træner igen fra 4.30-7. 
Fredag efter skole har jeg aftalt at slå med Maria lige efter skole og så skal jeg måske til China Town om aftenen og spise med mine piger. 
Og lørdag har jeg min første turnering! Skal spille tre kampe lørdag så det glæder jeg mig til at se hvordan går... 
Så der er gang i den lige nu. 
Har forresten også fået en ny sygdom, hvor jeg har fået sådan nogle røde prikker på fingrene og knoerne. Ren havde det i værre grad da jeg kom (hendes var næsten helt lilla), men det er noget med når ens hænder hele tiden er kolde og der ikke kommer nok blod ud til dem eller sådan noget. Ved ikke hvor slemt mit er, men det gør ondt når jeg skal holde en blyant osv, så Mel vil måske tage mig med til lægen. 

Men her får i de smukke billeder:



Det her er min t-shirt som jeg fik for 3 dollars - helt latterligt!
Det er desværre stadig for koldt til a have sådan noget tøj på, men det kommer snart... 


Og min sorte trøje som jeg fik for 5 dollars! :-) 


Og min nye pung - ved godt farven er lidt mærkelig, men jeg kan meget godt lide den. 


Og her ser i den inden i...
Er ked af jeg ikke har nogen sjovere billeder, men det må i altså lige leve med.


Håber i alle har fået en god skolestart / gymnasie start - så spændende!
Og at i synes om indlægget, for det er hvad jeg har lavet i stedet for lektier efter jeg kom hjem, haha...

Vi seeeees :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar