søndag den 19. august 2012

TURNERING

Hej alle sammen.

Så fik jeg spillet min alder første turnering her i Adelaide. Det var en der hed Little Masters i Next Generation og jeg vidste godt at det ikke ville være den bedste turnering men niveauet var alligevel lavere end jeg havde regnet med.
I går spillede jeg to kampe, men kampene var kun 1 set hver så det gik virkelig hurtigt. Da jeg skulle spille den første begyndte det at regne da vi varmede op, så vi blev nødt til at vente over en time før at banerne tørrede igen. Men jeg vandt 6-1, så det var meget godt.
Den anden blev også over en time forsinket fordi det regnede igen, men da vi kom igang gik det helt fint. Hun var virkelig underlig hende jeg spillede mod der, hun havde solbriller på mens hun spillede og sådan noget, haha... Men jeg vandt 6-0 så det kan jeg ikke klage over.
Om aftenen da jeg kom hjem skulle vi ud og spise bare mig, Ren, Sascha, Mel og David, så det var helt vildt hyggeligt. Sascha kom hjem fra klasse tur i fredags og David kom hjem fra 2 ugers arbejde i onsdags, så det var hyggeligt alle at være hjemme igen.

I dag tog jeg så ud til Next Generation igen så jeg var der halv 11 fordi jeg skulle spille klokken 11, men så kom min modstander ikke så jeg blev nødt til at vente til klokken 3 for at spille min sidste kamp :-(
Jeg havde heldigvis min computer med, men det var stadig lang tid at vente... Men jeg vandt også den, så nu kan jeg sige at jeg har vundet min første turnering så det er da ikke dårligt :-)
Så det blev en turnering med meget ventetid og ikke så meget tennis, men sådan er det.

Nu er jeg så hjemme igen og skal til at lave mine manglende lektier til den kommende uge.
Helt mærkeligt at weekenden allerede er ovre, men det har været en god en. Det føles som at være på en hel rejse at tage turnering alene - det kan jeg godt lide.
Tog et par billeder undervejs, så dem kan i jo kigge på hvis i har lyst.



Mit busstoppested, som jeg ikke kan undgå at bruge ofte...


Her bare et meget diskret billede fra Next Generation inden jeg skulle spille i går.


Og swimming pool udenfor - helt vildt sejt.

Og selvfølgelig masser af tennisbaner... 


Og mig der lige har vundet - og fejrer det med mig selv, haha :-)


På vej hjem igen, hvor jeg krydser floden.


Og sidst men IKKE mindst, palmer! - Fordi jeg elsker dem :-)
(Her ser det virkelig varmt ud, men det var bare lige et heldigt tidspunkt for det meste af
dagen har det været overskyet)


Noget andet jeg skal huske fortælle er at Rens forældre lige er kommet til Australien, helt fra Japan for at besøge Ren og hendes nye familie. Så de er lige kommet, og de er virkelig søde. Ikke så gode til engelsk, men ellers meget mere "normale" end jeg havde regnet med. Og jeg har fået en lille japansk pung til mønter - helt vildt sødt.

Men jeg må til aftensmaden nu.
God søndag til jer :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar