lørdag den 4. august 2012

SLEEP OVER

Er nu lige kommet hjem efter en rigtig hyggelig lørdag aften og sleep over hos Suzie.
Vi startede med at mødes hos Suzie igår - mig, Inara og Katharina, hvor vi gjorde os fine til at gå ud og spise. Så gik vi hen til en restaurant/cafe hvor vi mødtes med Lucy og Sanchez og Jack og en jeg ikke kan huske hvad hedder som er fra Adelaide High School (altså drengene).
Vi sad udenfor fordi der ikke var plads til os alle sammen indenfor, så det var lidt koldt, men det var rigtig god mad :-)
Efter det tog vi hjem til Suzie igen og fik kage som hendes mor havde lavet - helt vildt sødt.
Hendes hus er virkelig anderledes. Jeg følte at det var ligesom at komme til Spanien da jeg gik der ind. Det var ikke et særlig stort hus og det havde mange brune farver og sådan noget, hvis i kan følge mig... Man kan i hvert fald godt se at husene er indrettet til at det bliver rigtig varmt på et tidspunkt, det er ret sjovt.
Nå, men drengene gik efter lidt og så senere kom Jo og Victoria over og hentede Katharina, fordi hun skulle med til et eller andet after party. Og så var det bare mig, Inara, Suzie og Lucy (det rimer, haha) men det var rigtig hyggeligt.
Vi så bare TV og snakkede osv. Lucy skulle ikke sove der, så hun tog hjem ved 1 tiden.
Mig og Inara og Suzie sov alle tre i Suzies dobbelseng og jeg lå i midten så det var ret klemt, haha. Så jeg har ikke sovet super meget men det er fint nok. Det var rigtig hyggeligt, så det er jo det vigtigste.
Jeg er helt vildt glad for at jeg har fået så gode venner så hurtigt og jeg føler allerede jeg kender dem helt vildt godt :-)

I morges stod vi op og lavede morgenmad, hvor vi lavede sådan noget mærkeligt noget med toast med pasta/tomatsauce ovenpå og så ost. Helt vildt underligt til morgenmad, men det smagte faktisk ikke så slemt...
Og så kom Inaras mor og hentede os og kørte mig hjem, så det var rigtig dejligt.
Så nu er jeg hjemme - aahh... Så nu skal jeg bare i bad og lave de sidste lektier, og så venter næste uge allerede... 

Men her kommer lige nogle billeder. Har ikke af alle, men det går nok...

Her er det Inara der prøver de høje hæle hjemme hos Suzie inden vi spiste. 


Og her er det Inara og Suzie, efter vi har spist.


Og senere på aftenen mig og Inara i vores hygge tøj :-) 


Og Suzie, haha...


Og Inara igen :D så smuk hun er!


Og her har vi (fra venstre) Suzie, Jo, Lucy, Victoria og Inara.
Jo og Victoria skulle videre til fest så det er derfor de er så fine :-)
Victoria går ikke på vores skole så det var første gang jeg mødte hende, men hun virker også rigtig sød.
- Og så kønne alle sammen! 

Det var det for nu.
Jeg må til at gøre mig klar til en ny uge...

Vi ses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar