lørdag den 1. september 2012

FORÅR


Så blev det den 1. september og starten på vores første forårs-måned, hvilket vejret bestemt også viste. Det var 19 grader og fuld sol, så det føltes helt som dansk sommer. Mel sagde dog at det slet ikke kunne kaldes varmt endnu...
Jeg startede dagen med at spille med Maria om formiddagen – lidt ærgerligt at skulle tidligt op, men det var dejligt at spille. Efter det cyklede jeg hjem igen i det gode vejr og så startede jeg med bare at ville gøre rent på mit værelse, men det endte med at jeg rykkede det hele rundt. Først støvsugede jeg bare og flyttede på møblerne så jeg bedre kunne komme til og så fik jeg lyst til at lave det på en ny måde. Jeg prøvede cirka 10 forskellige varianter før jeg var tilfreds, men nu er jeg også rigtig glad for det. Var lidt spændt på hvad Mel ville sige da hun kom hjem, men hun synes det var flot og var imponeret over at jeg havde rykket møblerne selv.
Efter det tog jeg min computer og satte mig ud i græsset for at lave lektier, men jeg blev hurtigt træt i solen så det endte med at jeg bare lå og lavede ingenting. Følte næsten jeg havde ferie fordi jeg lavede sådan nogle mærkelige ting haha, men det var meget dejligt J
Men her inden maden fik jeg lavet lidt på lektierne og ellers må det blive i morgen.

I går efter skole var jeg inde i byen med Inara og Lucy og Jess og  var hurtigt på café og så skulle de ellers forskellige ting, blandt andet købe gave til fars dag som man går meget op i herovre. Desværre kommer David ikke hjem før på onsdag, så herhjemme bliver det fars dag uden en far.
Til aftensmad i går gik mig, Ren, Sascha, Saschas veninde og Mel ud at spise på en pasta restaurant der ligger tæt på os, så det var hyggeligt og god mad.

I morgen har jeg ikke nogen planer ud over at lave lektier og prøve at få lidt mere energi inden den nye uge starter. Jeg har turnering der starter på onsdag som vidst er en rigtig god en, hvor jeg både skal spille single og double og så skal jeg også spille ITF-turnering den kommende søndag. Så det bliver en travl uge, men jeg glæder mig også.


Men her kommer lidt billeder fra min dag J



Det her var cirka halvvejs gennem min rundrykning... 


Og her har i det færdige resultat. Sengen er i den anden side, hvis i ikke lige kan huske det og skrivebordet
er selvfølgelig også rykket :-)


Og her fra den anden side af rummet - bare så i kan se at jeg har vendt skabet... 



Og her da det var blevet mørkt. Bare fordi jeg synes det så hyggeligt ud... 

Kunne ikke huske om jeg havde vist jer min cykel, men her er den i hvert fald
- ikke så køn haha, men den køre ganske udmærket... 


Og udenfor i haven, hvor man kan se de flotte træer.


Og sol - yaaah :D 


Og i græsset hvor jeg sad - aaah. 


Og bænken, bare fordi den ser fin ud... 


God weekend til jer ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar