onsdag den 20. marts 2013

SPORTS DAY

Så blev det sports day, wuhuu, og jeg er helt færdig efter en meget lang dag på Santos Stadium.
Sports day er som sagt en dag hvor hele skolen er delt ind i forskellige farver - gul, blå, rød og grøn - og konkurrere mod hinanden i forskellige "events". Jeg havde meldt mig til 100, 400 og 800 meter løb, men endte med at deltage i et par stykker mere. Havde regnet med at alle ville være med i de fleste events men det var kun dem der var gode til det der rent faktisk stillede op, men det tog jeg ikke så tungt.
Først var det 100 meter hvor jeg bare luntede, da jeg ikke ville skade mit ben. Og så missede jeg 400 men løb 200 istedet og det var også sjovt. Og så løb jeg 800 hvor jeg kom nummer 4, yay! Og så løb jeg også steeplechase som er det hvor man hopper over sådan en ting og gennem noget vand, men det var mest bare for sjov.
Men det var en rigtig god dag, og alle year twelves havde gjort meget ud af udklædningen da det var deres sidste gang.

Her kommer billeder!
Og skal også lige sige at hvert hold havde et navn - jeg var Heysen, gul var Anderson, blå var Woodroofe og grøn var Mitchell. Og Woodroofe endte desværre med at tage første pladsen, men Heysen kom anden, så det var også udmærket ;-) 







I den røde gruppe - Courtney, Katharina og Gemma




Og Danika og Toni :-)




Og Sascha i grønt, som også havde en god dag.
Hun var dog ikke med i nogle events, men heppede på mig, så det var sødt. 




Mel og Annie
Mel var vores team captain




Og så skal der løbes 100 meter...




Og mig med Jess og Lucy, haha!
Der var papir inde under deres hår skal det lige siges




Og Ben og Harry som Packman




Og Toni og Sasha - så søde!




Og piger der løber




Suzie og Jo




Og det grønne hold




Og Woodroofe's team captains




Og et lidt bedre overblik over hvor mange der var




Og mod slutningen Ben, Henry, Harry og Sean der vandt bedste udklædning :-)




Og til sidst - Heysen gruppe billede!
Det her er kun the year twelves, men vi var alligevel en del. Jeg er lidt til højre for midten, hvis i kan finde mig...




Og nu er det også dejligt at være hjemme og slappe af. Ville virkelig ønske det var weekend nu, men der er desværre lige et par dage mere...


Jeg skriver snart igen,

Heeej!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar