søndag den 17. marts 2013

1 MÅNED

Hej alle sammen!
Hjælp - så er det blevet den 17. marts og der er kun en måned til jeg vil befinde mig på et fly på vej hjem igen. Det er jo vanvittigt!
Men kan ikke sige andet end det går godt her. Det er bare uhyggeligt at kunne se dagene flyve forbi én efter én uden man kan gøre noget. Hvis jeg kunne stoppe tiden ville jeg gøre det lige nu, men sådan virker det desværre ikke...

Hvad er der så sket siden sidst? Jo, jeg havde en hel masse lektier til sidste uge, som jeg heldigvis fik afleveret. Jeg havde en matematik test hvor jeg fik 98% rigtigt :D og så havde jeg en matematik aflevering og en legal studies test fredag, som jeg ikke ved hvordan er gået endnu...
Og i torsdags var jeg til en individuel skoleturnering i Peak Gardens. Vi var omkring 6 skoler tror jeg, hvor Marryatville helt klart var den der klarede sig bedst. Jeg kom selv i semifinalen, så det var ikke dårligt. Vi var tre fra Marryatville i finalen - mig og Maria og Isabella, og Isabella endte med at vinde, så det var godt.

Ellers har jeg også haft en god weekend. Jeg var hjemme hos Harry i fredags efter træning sammen med en masse andre. Courtney, Annie, Sasha og Toni var der af piger og så Harry, Ben, Collum, Henry og Charlie, så det var nogle lidt andre end det plejer at være, men det var også hyggeligt.

Og lørdag lavede jeg bare lidt lektier og så var jeg inde i byen og købe en gave til Maria og en rød top til Sports Day som er på onsdag. Og så var jeg ude at spise med familien om aftenen. Vi fik noget der hedder Teppaniaky som er noget japansk noget, hvor man ser dem lave maden, det var helt vildt sejt. Og i dag har jeg bare været i fitness og lavet lidt andet forskelligt.

Og Sports Day er noget der er hvert år (lidt ligesom idrætsdag i Danmark) hvor man tager hen på et Stadium og konkurrerer mod hinanden i forskellige discipliner. Og man klæder sig ud i den farve man er, og jeg er rød så jeg skal have noget med rødt på. Og jeg har meldt mig til 100 meter staffet, 400 meter og 800 meter, så det skal nok blive godt. Og der skal jeg nok huske at tage billeder!


Har ikke så mange fra denne uge ud over et par stykker fra Peak Gardens...





Her har vi Tiffany, Maria, mig og Isabella :-)





Og Tiffany der vandt B runden





Og Isabella der vandt det hele, wuhu





Så sød :-)






Og det her var bare i går på rundle mall





Og en anden flot aften på vej hjem fra træning, hvor det er ved at blive lidt tidligere mørkt igen...






Nu har vi ellers lige spist aftensmad og jeg har ikke andet på programmet end bare at slappe af, inden en ny uge starter i morgen...


Hej så længe!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar