søndag den 24. marts 2013

DÅRLIG SMAG

Hej alle sammen!
Så er det sørme blevet søndag igen. Var til Harrys 18 års fødselsdagsfest i går med temaet Bad Taste, hvilket selvfølgelig betyder at alle kom i noget grimt tøj på, så det var meget underholdene. Der var blevet gjort meget ud af det med lys udenfor og musik og en masse mennesker, så det var helt vildt fedt. Vi var måske 50-60 mennesker (de fleste fra skolen) og der var ret mange jeg ikke kendte, men det var okay for så fik jeg bare snakket med nogle nye :-)
Fik desværre ikke taget nogle billeder da jeg tænkte jeg hellere bare ville have det sjovt, men der er kommet er par stykker op på facebook.






Først bare et meget smukt billede af mig inden jeg tog afsted, haha.
Kasketten havde jeg fået for 5 dollars fra Target og så havde jeg jogging bukser på
for at gøre det hele meget bedre ;-)




Og Sasha og Inara og Toni :-)




Her har vi Henry i kjole sammen med Sasha, Danika og Annie




Og Ben i kjole haha. Til højre er det Danika og til venstre Lauren og Mel




Og så har vi mig, Annie, Gemma og en jeg ikke kan huske hvad hedder 




Og en masse der sidder ned.
Charlie der sidder ved siden af mig havde valgt at tage badedragt på, så det var meget opfindsomt...




Og Ben, Harry og Sean - skide godt 








Og nu lige til noget helt andet nemlig skole fotos:





Det af mig har i set, men her kommer det alligevel




Og så et af hele årgangen! Så skal der stalkes haha







Og til sidst lidt flere billeder fra smukke Adelaide...




Torrens




Og broen




Fra den anden side




Kun 3 uger tilbage... Snøft.




Og så er søndag ellers også ved at være gået hvor jeg ikke har lavet andet end at lægge i sengen og være et smut i fitness... I morgen starter uge 9 og så har vi påske næste weekend hvor vi har fri fredag og den følgende mandag, så det glæder jeg mig til.

Håber i nyder påskeferien derhjemme!

Vi ses :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar