lørdag den 2. marts 2013

ADELAIDE CLIPSAL

Hej alle :-)

Så er endnu en uge gået - kan slet ikke fatte det.
I går var det Harrys 18års fødselsdag, så det skulle selvfølgelig fejres. Der er noget der hedder the clipsal i øjeblikket som er et ræser-bil-løb, som er meget berømt her i Adelaide. Store dele af byen er lukket af pga det, og alle snakker om det. Men i forbindelse med det var der en koncert som vi tog til. Der var helt vildt mange mennekser, og det var så fedt. Kendte desværre ikke nogen af dem der optrådte, men det var også lige meget.
Jeg var der forresten med Inara, Toni, Harry, Ben, Sean og Charlie. Og Jo og Victoria var der også, men dem blev vi væk fra.
Efter sov vi alle sammen hos Harry, som også var hyggeligt, men fik selvfølgelig ikke sovet så meget. Men nu har jeg en stille og rolig aften, så det er dejligt.

Her lidt billeder...







Ser det ikke overdrevet ud?!





Storskærm





Hænder over det hele





Og lidt tættere på 





Hilltop Hoods
Det var et af hovednavnene, ikke at jeg kendte dem, men de var i hvert fald fra Adelaide, så det var sejt. 





Og røg var der også ;-)





Vi var også henne i "the garden", altså The Fringe, som er lige ved siden af.
Tror dog ikke det har noget med hinanden at gøre...





Og nu er det så lørdag aften.
I dag var jeg bare på stranden, hvilket var dejligt og afslappende. Det var meningen at vi skulle have været hele vores lørdags-tennis hold, da sæsonen er sluttet, men Michelle var syg og der var nogen der ikke kunne, så det endte med bare at blive mig og Thessa, men det var også hyggeligt.

Nu vil jeg ellers smutte i seng, og så venter der lektier og lidt tennis i morgen, inden det bliver mandag igen...


Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar