tirsdag den 12. marts 2013

LANG WEEKEND

Hej alle sammen!
Så er det allerede blevet tirsdag. Vi havde public holiday igår så derfor var der ingen skole. Så det gav forlænget weekend, hvilket var rigtig dejligt, især da jeg har haft meget at se til de sidste par dage.
Lørdag og søndag spillede jeg turnering som desværre bliver den sidste jeg når her i Adelaide. Det gik ikke lige som forventet, da jeg tabte første runde, men sådan er det. Jeg spillede consolation efter hvor jeg vandt den første, men så tabte jeg den anden om søndagen. Så det var ikke lige min weekend, men sådan går det jo nogen gange.
Havde også rigtig mange lektier, så det gik det meste af mandagen med, men kom dog også et smut til poolen. Jeg har matematik aflevering, engelsk opgave, legal studies test og en pilates opgave i tennis til denne uge, så jeg keder mig ikke...

Ellers går tiden bare derudaf og der er kun lidt over en måned til jeg skal hjem! :-(
Men jeg tager bare en dag af gangen og nyder varmen som der stadig er nok af (bla 39 grader i dag!!)

Har desværre ikke nogen billeder denne gang da det mest bare har været normale ting jeg har lavet, men der kommer nok noget snart!

Håber alt er vel i Danmark

Hej igen!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar