lørdag den 23. februar 2013

WEEKEND OG STRAND

Hej alle sammen!

Her kommer en lille opdatering lørdag aften efter jeg har haft en dejlig dag på stranden :-)
Skulle have spillet her til eftermiddag i Seaside men det blev aflyst da temperaturen kom over de 37, så det var meget rart. Især når man så kan tage på stranden istedet :D
Jeg var der med Michelle og Thessa og Claire som alle tre er søstre. Michelle og Thessa spiller jeg med om lørdagen og Claire er deres storesøster. Og de har et hus tæt på Glenelg hvor de bor sammen - det er helt vildt sødt. Og de er 18, 19 og 21 skal det lige siges. Men jeg så deres hus og det var rigtig fint, og så tog vi på stranden efter...

Ellers en meget normale uge, hvor jeg har haft en del at lave i skolen og trænet osv.


Her lidt billeder :-)








På vej derhen





Glenelg





Så overdrevet, altså




Nurh! Claire på luftmadrassen og Michelle i vandet :-)






Thessa og deres lille hund





Og Thessa og Michelle





Og så bliver der poset i vandet woop woop








Og tilbage til hverdagen...




Har jeg fået nyt studentcard MED billede, wuhu





På vej hjem fra træning





Og kun for bussen







Det var alt for nu!

I morgen har jeg mest lektier på programmet, men først en afslappende lørdag aften...


Vi seees



Ingen kommentarer:

Send en kommentar