fredag den 8. februar 2013

YEAR 12

Heeej!
Så fik jeg endelig lidt tid til hurtigt at opdatere blog igen og nu da jeg har kamera igen kommer der billeder :D
Denne her uge er gået endnu hurtigere end den sidste - jeg kan slet ikke fatte det allerede er fredag. Jeg er virkelig træt efter en uge med fuld fart på, så må sige det bliver rart med et par dage uden at skulle tidligt op...
Lige nu sidder jeg i stuen med Sascha og bare slapper af efter jeg kom hjem fra træning her kl. 20.
I morgen spiller jeg for Flagstaff igen, så det glæder jeg mig til. Og så går weekenden ellers også hurtigt!

Men her kommer lidt billeder :-)







Eden Park! Så dejligt





Og lidt tættere på. Elsker hvordan alle sidder i deres små grupper :-)




Sean, Inara, Harry og Ben - så søde!






Og indenfor. Det er ret gammeldags ovenpå med gulvtæppe osv, men det er meget hyggeligt.
Og de sorte døre er indtil klasseværelserne





Og toiletterne, haha :-)





Og mig udenfor der venter på at skulle til time






Og her på vej til tennis




Memorial Drive






Og på vej hjem igen, da jeg ventede på bussen...







Jeg vil smutte igen - jeg ser nemlig My Kitchen Rules og det er meget spændende, haha ;-)



Vi seees!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar