mandag den 18. februar 2013

SURPRISE

Hej igen!

Ville bare lige hurtigt fortælle om min weekend, inden denne uge kommer for godt igang.
Lørdag startede jo med at jeg bagte kage og så spillede jeg i Next Gen, hvor jeg vandt min single og double (i 36 graders varme) så det var jeg glad for.
Og så var det hjem og over til Sean, hvor de andre var og havde pyntet op og gjort klar. Hans forældre havde heller ikke vidst noget om det før lørdag morgen, så det var ret sjovt. Men jeg kom lige i tide, før Sean og Harry kom hjem efter have været ude at køre en tur. Og han havde ingen ide om hvad der skete, så det var virkelig godt. Der var pizza og nachos og kage og det hele, så det var som det skulle være.
Havde desværre glemt mit hukommelseskort til mit kamera, så har kun et enkelt billede fra facebook.





Lidt opstillet haha, men bagerst er det Ben, Harry og Aiden.
Og foran Courtney, mig, Sean og Inara :-) 






Men det var lørdag.
Søndag lavede jeg lektier og var i fitness og så tog jeg på stranden om aftenen, med Inara, Ben, Harry og Sean (nogenlunde de samme mennesker). Det var virkelig varmt, så det var så dejligt, og vi spiste fish and chips og det hele.

Der havde jeg heldigvis husket mit kamera, så her kommer et par billeder...






Som sædvanlig Henley Beach :-) 





Sean på Ben's skuldre, haha! 





Kunne slet ikke fatte det var virkeligt, det var så overdrevet flot. 





Sødt - Inara og Sean





Og dem alle fire :-) 







Det var det for nu.

God uge til jer derhjemme!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar