fredag den 15. februar 2013

2 MÅNEDER

Hej venner!
Så er det blevet den 16. februar og der er kun 2 måneder til jeg rejser hjem igen! Hjælp. Det er så underligt, synes jeg.

Men alt går fint her. Vi har allerede haft tredje uge i skolen, så ugerne flyver altså også bare afsted. Denne her uge har nogenlunde været som de andre, med primært skole og tennis og lektier.
I dag skal jeg spille i Next Gen og så skal jeg til Sean's fødselsdag i aften. Vi holder et lille surprise party for ham, da han ikke havde lyst til at holde noget selv. Så jeg har chokolade kage i ovnen lige nu - hmmm...

Men her kommer bare lige lidt flere billeder fra skolen og så kommer der muligvis nogle flere i morgen :-)






Her stiller man sin taske - man må nemlig ikke tage den med til timerne




Skabe! Mit er øverst til højre






Og vores "køkken", der nogenlunde består af mikroovne og en vask





Klasselokale





Og gulvtæppet, hihi





Legal Studies bøger





Fritime, hvor der bliver arbejdet





Og ikke arbejdet så meget igen





Min diary





Og på vej hjem - NO JUNK





Mangooo! Jeg elsker det så meget





Og her efter tennis i går aftes




Og selvom vi har haft sommerens varmeste dage, kan man ikke sige at her er koldt...






Her i dag - knap 34 grader kl. 10.30 om morgenen er temmelig varmt.
Og så kommer vi helt ned på 22 i nat! Haha







Nu må jeg ud og se til kagen!

Vi ses snart :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar