søndag den 28. oktober 2012

WEEKEND

Hej!
Her kommer bare lige en lille opsummering af min weekend, der har budt på lidt af hvert.
Har slet ikke spillet tennis pga af mit håndled, men så har jeg til gengæld fået lavet en hel del andet.
Fredag var jeg i fitness om eftermiddagen og så om aftenen tog jeg hjem til Sebastian (Inaras kæreste) sammen med Inara, Lauren og Daniel. Vi kørte hen og købte ind til at lave mad i Daniels bil, som jeg synes var helt vildt sjovt. Her kører alle dagen de fylder 17 så det er en del anderledes end derhjemme, men det er virkelig fedt.
Vi fik mexicanske pandekager til aftensmad hvilket var helt udmærket og så så vi the hunger games bagefter - elsker den film. Og til sidst blev jeg selvfølgelig også "dropped home" igen :-)

Lørdag lavede jeg lidt lektier og så tog jeg hen på skolen for at hente min cykel som jeg havde efterladt om torsdagen, men den var der ikke! Jeg var sikker på at jeg låste den så kan ikke forstå hvis den er blevet stjålet, men indtil videre håber jeg på at nogen har sat den indenfor eller noget i den stil.
Da jeg kom hjem igen ringede Inara til mig ved 5 tiden og spurgte om jeg ville med hjem til Harry, da hende og Ben og Sean og Harry var i Hazelwood Park hvilket jo er lige ved siden af mig. Så jeg skyndte mig i noget tøj og så kom de forbi og hentede og så kørte vi hjem til Harry, i hans lille røde bil som vi alle sammen klemte os ind i, haha.
Hans forældre skulle ud og spise men hans mor havde lavet lasagne så det var dejligt. Kat kom forresten også, inden vi spiste. Bagefter spillede vi mariokart og så film osv, så det var hyggeligt. Vi sov alle sammen i fjernsynsstuen, så fik ikke sovet forfærdeligt meget, da jeg vågnede tidligt, men sådan er jeg jo.

Jeg kom hjem 11.30 og så tog jeg ellers bussen igen kl. 12 til byen for at mødes med Mille. Det var hyggeligt at se hende igen men vi var begge meget trætte så vi blev ikke så længe. Da jeg kom hjem igen sov jeg lige en time og så har jeg spist og nu sidder jeg ellers her, og skriver til jer.
Tror i har ændret jeres tid så tidsforskellen nu er 9,5 time men er ikke helt sikker (?).

Her for i alle de billeder jeg har taget siden sidst, hvilket er... 3! haha




Inde i byen i dag :-)



Og i omklædningsrummet, haha



Og... 32 grader på tirsdag, wuhuu :-)



Har også lige skypet med Aino, den skønne tøs. Kan se heisesgade for mig lige så tydligt - en stille, kold søndag morgen. Savner jer!


Heeeej!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar