onsdag den 24. oktober 2012

VARME DAGE

Hej igen,
Ville bare lige dele med jer at jeg har haft min første dag med 30 grader! Det skete i går og i dag har bestemt heller ikke været dårligt med 29 :-)
Kan ikke forestille mig hvordan det kommer til at blive når man ligger 10-15 grader til oven i, men det for jeg jo at opleve snart...

Mit håndled er ikke helt godt endnu, så har haft nogle lidt anderledes dage uden så meget tennis.
Mandag var det Davids fødselsdag så jeg tog indtil byen efter skole og købte en cd til ham som Sascha havde sagt han ønskede sig. Var der inde med Michelle så det var hyggeligt og mødte også Mille (hende jeg kom med fra Danmark) så det var helt vildt sjovt. Vi snakkede dansk midt i det hele, det var så syrret! Det er mest overgangen fra det ene til det andet der er mærkelig, især når vi begge kan snakke begge sprog.
Men det var en rigtig god fødselsdag for David. Han blev glad for gaven og vi havde en rigtig australsk barbecue med masser af kød og vi fik også cheese cake til dessert så det var helt vildt godt.

Her kan i se billede:



Her er der blevet gjort klar i køkkenet



Og så er barbecuen tændt, og den er ikke lille.
Bedstefar er til venstre og så bedstemor og så David og hans bror længst til højre. 



Og her er bordet - så dejligt at sidde udenfor og spise :-)



Tirsdag (i går) blev jeg lidt på skolen og lånte en tennis bane og prøvede at serve lidt, hvilket gik okay men kan desværre stadig mærke det i hånden...
Ellers var jeg bare indenfor i det varme vejr og lavede nogle lektier.

Men her bliver der servet :-)






Min arm lægger alt for langt til højre, men det er jo sådan noget man
kan finde ud af ved at se sig selv, haha. 



I dag har jeg bare været hjemme efter skole og slappet lidt af og øvet psykologi da vi har test i morgen :/

Men det var alt for nu, jeg må snart til at i seng...

Hej så længe!

Ps hvis jeg laver stavefejl er det altså ikke fordi jeg ikke kan snakke dansk mere, men bare fordi det går lidt hurtigt haha :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar