tirsdag den 16. oktober 2012

SE MIN KJOLE

- den er blå som havet, alt hvad jeg ejer det er blåt som den. Passer ikke helt, men håber i sang med alligevel...
Var inde i byen med Suzie i dag og købte en ny sommerkjole fra en butik der hedder Dotti - så nu glæder jeg mig bare til en lejlighed til at tage den på! :D
Men her kan i se den:



Forfra :-) 


Og bagfra er den endnu flottere! Haha


Ellers går alting fint.
Har mange lektier - især engelsk - men det klarer jeg nok. Fik matematik test tilbage i dag og jeg fik 87 % rigtige hvilket er B, så det var lidt skuffende, men det går nok. 
Var til træning igår hvilket gik fint og vil også tage derhen i morgen. 
David kommer også hjem i morgen efter endnu 2 uger væk så det bliver hyggeligt... 

Her kommer bare et par mærkelige billeder mere: 




Først noget dansk! Man kunne nemlig se livvagterne eller "the protectors" på fjernsynet
her den anden dag - det var helt vildt sjovt!


Og på vej hjem fra tennis i går hvor det ikke er mørkt mere, det er helt vildt rart. 


Og fordi jeg elsker at tage billeder af skilte...


Og til sidst endnu en flot aften her forleden dag. 


Vi ses snart!

- Tanker fra mig til jer derhjemme.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar