søndag den 30. september 2012

HOLIDAYS

Hej alle sammen. 
Som i fleste nok har opfanget har jeg haft ferie denne uge, og det har ikke været kedeligt! 
Det startede med tennis camp fra mandag til onsdag med træning fra 10-12 og 13-15 hver dag, så det var rigtig fedt. Og så besluttede Mel og David lige at leje et lille hus ved stranden i Middleton og tage afsted fra torsdag til søndag, så det gjorde vi. 
Middleton er en lille by halvanden time fra Adelaide, med en rigtig flot strand, men ellers ikke så meget gang i den. Det er mest turister i ferien, men det var et rigtig hyggeligt sted. 
Huset havde to små etager hvor jeg sov på værelse med Ren (i køjeseng) og Mel og David havde et værelse og Sascha og Neve (Sascha’s veninde som også var med). Der var også en pool i baghaven, men desværre kom vi kun i den den første dag, da det var for koldt de andre. Vi var også på stranden den første dag hvor vi så delfiner! Det var helt vildt sejt. 
Fredag var vi i et shopping center i Victor Harbor fordi det regnede. Men det var meget hyggeligt og vi fik alle købt et par nye ting. Vi så også havnen som var rigtig fin. 
Lørdag var vejret bedre og vi tog til Victor Harbor igen og over på sådan en lille ø, som er der. Det er en meget velkendt turist attraktion, så det var sjovt. Vi gik over broen på vej derhen og tog et mini heste tog på vej tilbage. Og vi så også delfiner OG sæler der! Og så var det ellers hjem og se footy grand final som var på om eftermiddagen. Det rigtige hold vandt, så det var godt for ellers var der nogen der ikke var blevet glade. Vi var også i en lille suvenir-butik i Middleton, hvor jeg købte postkort og en bamse, haha. Om aftenen spiste vi et sted som lå lige over på den anden side af vejen (hvor vi også spiste torsdag) der hed ”surfers bar” og jeg fik det største måltid jeg nogensinde har set. Alle deres retter er gigantiske, det var helt overdrevet. 
Om aftenen så vi Harry Potter i fjernsynet, det var hyggeligt – så mange gode minder fra de film. 
Og i dag var det så bare at pakke sammen igen og køre hjem. Det var nogle rigtigt hyggelige dage,men er nu også glad for at være hjemme på mit eget værelse igen. 

Men tog selvfølgelig en masse billeder undervejs og vil ikke kede jer med dem alle sammen, men her kommer lidt forskellige... Har også lavet et album på facebook, hvis i ikke har set det endnu J 



Vores lille hus udefra


Mig foran poolen :-)


Stuen med Mel og David i hjørnet


Det første syn af vandet


Havet! De små sorte er surfere - det gir måske en fornemmelse af vor stort det er. Det var OVERDREVET :-)


Mel med Zackie

 
Souvenir butikken hvor de solgte lækkert slik - der fik vi handlet en del. 


Godmorgen :-) 


Victor Harbor, med hval-halen som springvand


Mig der bliver blæst godt igennem


Broen og granit øen





Så stort og flot!


En sti man kunne følge


Tilbage til Middleton på vej til vandet


Vandet bruser så meget at det ligner sne


Sand sjov :-)


En rigtig surfer! Der er virkelig nogen der er gode til det.


Og til sidst - min souvenir! Hvor sød er den lige?



Sorry, det var ret mange billeder alligevel men der var så mange flotte ting.

I morgen skal jeg på tilbage til tennis campen, som jeg er med til mandag og tirsdag før jeg har en turnering onsdag, så det glæder jeg mig til. Det føles som om om det er 100 år siden jeg var i skole sidst, men det er nok fordi der er sket så meget andet. Men jeg har en uge mere før det er tilbage, så det er rigtig rart.

Håber i har nydt jeres weekend og ellers god ny uge til jer alle sammen!
Vi ses snart J


Ingen kommentarer:

Send en kommentar