onsdag den 19. september 2012

BILLEDER

Hej igen :-)
Ville bare lige dele et par billeder...
Har kun to dage tilbage inden jeg har 2 ugers ferie, så det glæder jeg mig til helt vildt meget til!
Fredag har vi noget der hedder Big Day In hvor der ikke er skole men alle laver et eller andet mærkeligt. Jeg skal fx sælge hotdogs fordi det er er tysk og jeg har bod med Katharina, så det skal nok blive sjovt. De japanske og kinesiske boder har nok noget lidt mere interessant mad at sælge, så vi får hård konkurrence. Ellers vil der være musik og konkurrencer osv...
Har trænet en hel del i denne her uge, med Next Generation mandag, træning med Janeatte tirsdag og så har jeg svømmet i dag, haha. Det lyder måske lidt mærkeligt, men jeg er blevet medlem i Next Gen og der har de fitness og svømmehal osv, så i dag svømmede jeg og det var helt vildt sjovt! I morgen skal jeg til træning igen og så venter ferien ellers lige om hjørnet...

Men nu til billederne.



Min første postkort fra Emma og Mille :-) 


På vej til skole


Kæmpe træ ved skolen


Når man kommer fra bagindgangen - tennisbanerne til højre.


Og mig der siger hallo :-)


The Uniform Shop
(Alt er labelled med blå skilte)


Bare for at at vise hvor mange der cykler til Marryatville High School på en tirsdag... 


Her ved solsikkerne tilbringer jeg cirka hver recess og lunch.
Man sidder bare på jorden - det er hyggeligt :-) 


Vores lettere slidte lockers... 


Og til sidst et kønt syn på vejen hjem... 



- Hej så længe :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar