torsdag den 22. november 2012

FARVEL TIL YEAR 11

Vil bare lige sige hej inden jeg bliver alt for opslugt af eksamens læsning hen over weekenden da de nemlig starter på mandag!
Den igangværende uge (uge 7) er vores sidste uge med normal undervisning inden eksamnerne og så venter ferien ellers lige om hjørnet - så mærkeligt. Det her term er gået om muligt endnu hurtigere end det sidste, men glæder mig nu også til en varm og lang sommerferie...
Jeg havde min matematik lærer og psykologi lærer for sidste gang i dag, da jeg ikke kommer til at have nogen af de samme lærer i year 12 så det var lidt sørgeligt...
Næste år kommer vi til at være på en anden del af skolen de kalder Eden Park som er et hus med en helt vildt stor have som er rigtig fin og der blev vi indviet den anden dag.

Herhjemme er alt som det plejer. Jeg har haft en travl uge hvor jeg har skulle lave en masse opgaver - fremlagde i psykologi i dag og har 2 PE opgaver til i morgen, og så har jeg selvfølgelig også været til træning osv.
Der var x-factor finale i tirsdags som jeg så med Mel og Sascha. I har sikkert ikke hørt et ord om det, men Samantha Jade vandt og hun er helt vildt god, haha :-)

I morgen skal jeg måske ind og se breaking dawn som skulle være helt vildt god.
Ellers spiller jeg i next generation lørdag og så har jeg turnering der starter søndag. Så kommer ikke til at have meget tid til eksamens læsning men det må jeg klare...

Modtog en adventskalender fra min søde mor, den anden dag - så hyggeligt. Mærkeligt at det snart er december, men glæder mig til en varm og australsk jule måned.

Kan ikke oploade nogle billeder lige nu :-(

Håber det virker i morgen eller noget...

Hej så længe!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar