fredag den 12. april 2013

FARVEL TIL MARRYAVILLE

Hej igen.
Så har jeg haft min sidste dag på Marryaville og kan virkelig ikke beskrive hvor mærkelig det er. Jeg skal aldrig mere have min skoleuniform på eller cykle den samme vej til skole eller have de samme lærere igen :-( det er så underligt!
Først og fremmest skal jeg huske og sige at min tale til assembly'en i går gik godt. Jeg var virkelig bange og var den eneste af de internationale elever der havde valgt at sige noget, så det var lidt skræmmende, men jeg tror det gik okay.
Og så har jeg ellers fået alle mulige ting af mine lærere men det kommer der billeder af.
Det var selvfølgelig virkelig sørgeligt at sige farvel til dem af mine venner jeg ikke kommer til at se de næste par dage, men det var også bare svært at forholde sig til - både for mig og for dem tror jeg. Man kan ikke rigtig fatte det...

Skal også fortælle om i går aftes! Der var jeg inde i byen om aftenen med Suzie og Jo og Lucy, for det var den sidste gang jeg så Suzie da hun tog til Sydney i dag! Så det var hyggeligt, men selvfølgelig også sørgeligt at sige farvel.

Men her kommer lidt billeder fra de to sidste dage...







Certificate of achievement som jeg fik til assembly i går





Og der fik jeg også en lille pose med souvenirs.
Og så fik jeg Vegemite og Tim Tam og Lindt kanin fra Mr Bailey, helt vildt sødt :-)





Og jeg fik et kort fra Mr Gooley, det var også alt for sødt!





Og så fik jeg et australsk flag og chokolade da jeg sagde farvel til Isabella i dag





Og så et par billeder fra i går aftes da jeg skulle sige farvel til Suzie...






Vi var  på San Churro som er sådan et chokolade sted





Og det var bare chokolade med chokolade på, helt vildt lækkert!





Og Suzie, åårh :-)





Og i går lavede jeg også cupcakes til tennisholdet i dag som i kan se her...






Yum





Og det færdige resultat





Og så tilbage til skolen i dag...






Det er Mr Bailey der skriver dagens "notices" og der var jeg så med i dag
- Cherrio Ms Denmark!





Sidste matematik time...





Og mit homegroup klasseværelse...





Meget sørgeligt





Og et sidste farvel til skolen...





Og så havde jeg også sidste træning i dag, som var mindst ligeså sørgeligt. Man lærer alligevel mange mennesker at kende i løbet af 9 måneder og det finder man så ud af når man skal til at sige farvel... Jeg kommer virkelig til at savne det.





Farvel!






Okay, nu skal jeg nok lade vær med at gøre det mere sørgeligt end det er, for det gode er jo at jeg snart kommer hjem til jer!
I morgen skal jeg slå med Lotus en sidste gang og så skal jeg lave noget med Sascha, så det bliver hyggeligt. Og søndag og mandag skal jeg så se dem fra skolen igen og ellers begynde at pakke!


Jeg skriver igen inden det går hjemad...

Heej :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar